Корисні посилання:

Завантажити стрічку новин від Педпреси

Результати олімпіад

Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів, кращі учні та їх наставники-вчителі Бугринського НВК у 2016-2017 навчальному році взяли участь у ІІ етапі олімпіадах із 13 предметів та у ІІІ етапі – із 9-ти предметів. Найбільшу кількість балів у рейтингу предметів за результатами ІІ етапу олімпіад набрали наші школярі із інформаційних технологій (30 б.), інформатики (24 б. – учитель Яремов В.А.) та біології (15 б. – учитель Динисюк Т.Ф.). Двадцять три учні 7-11 класів захищали честь нашого закладу і достойно виступили.

Результати ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад за 2016 – 2017 н.р.

Фото


Результати ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад

У ІІІ етапі (обласних) олімпіад із трудового навчання гарні здобутки мають одинадцятикласник Горбачук Самуїл (ІІ м.) та дев’ятикласник Кобернюк Мирослав (ІІІ м.). Велика заслуга у цих досягненнях вчителя Крутія В.А.
       Сидорець Світлана (11кл.) посіла почесне ІІІ м. у ІІІ етапі олімпіад із біології (вчитель Динисюк Т.Ф.) та ІV місце – з української мови та літератури (вчитель Канюка А.І.).
       У обласній олімпіаді з історії Кобернюк Мар’яна (10-А кл.) здобула ІІІм. (вчитель Саханчук В.В.), а із права Макарець Анна (11кл.) – ІVмісце (вчитель Саханчук В.М.).
       У рейтингу учнів за результатами олімпіад найбільше балів – 19б. – набрали Сидорець Світлана (11кл.) та Кобернюк Мар’яна (10-А кл.); на ІІ місці – Пилипчук Яна (8 кл.) – 13 балів; на ІІІ місці – Горбачук Самуїл (10б.).
       Серед класних колективів найактивнішими в участі олімпіад та здобутках були учні 11класу – І місце, 8 класу – ІІ місце та 9 класу – ІІІ місце.
       У рейтингу навчальних закладів Гощанського району за результатами ІІ етапу олімпіад Бугринський НВК вже вкотре займає достойне ІІ місце, поступивши тільки Гощанській районній гімназії.
       Наші здобутки – це велика заслуга вчителів, учнів та їхніх батьків, котрі не стоять осторонь, а постійно підтримують своїх дітей під час навчально-виховного процесу, допомагають їм визначитись зі своїми нахилами та здібностями з певних предметів.